Več o energijskih vajah

petek, 14. december 2012

DODATNO DARILCE


Dragi moji,

iskrena hvala, da ste se udeležili programa 21 dni ZA spremembo in upam, da ste maksimalno uživali, da so vam sporočila polepšala jutra ter da ste prejeli tudi čim več uporabnih informacij.

Mnogo vas je pisalo, da si zelo želite, da bi program še naprej trajal in tudi jaz sem neizmerno uživala ob pripravljanju vsebin. Upam in si želim, da vas bom kmalu razveselila še s kakšnim podobnim programom in da bomo vsi skupaj širili pozitivo naprej.

Vse obstoječe vsebine bodo ostale na blogu, tako da jih lahko kadar koli pogledate (vse objave najdete na desni strani v zavihku Arhiv spletnega dnevnika).

Zaključno darilce programa 21 dni ZA spremembo vas čaka v obliki knjižice na povezavi: http://www.energijske-vaje.si/pdf/21-knjizica.pdf

V knjižici sem na enem mestu zbrala vse misli, ki so bile objavljene znotraj programa, da jih boste lahko imeli vedno pri roki in se spomnili kakšnega utrinka, hkrati pa vas v njej čaka še nekaj zanimivih vsebin.

Še enkrat iz srca hvala vsem in upam, da se bomo še kdaj družili,

Nina Barbič

3 komentarji:

  1. Hvala Nina. Res sem vesela. To je pa lepo darilo. Knjigico sem že natisnila in jo bom večkrat pogledala.

    Vse lepo in dobro v novem lepu, pa veliko ustvarjalnih idej, vedno nasmeh na ličku in srečo v očeh Vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se opravičujem za napako. Napisala sem lepu, namestu letu. Sem pač hitela pisati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najlepša hvala za prijazno sporočilo, sem res vesela in tudi jaz vam želim vse dobro! Nina

    OdgovoriIzbriši