Več o energijskih vajah

sreda, 5. december 2012

13. dan: Današnji dan je MOJ dan


MISEL DNEVA:

„Ne želi si lahke poti, želi si lahkotne hoje.
Nikoli ne moreš izvedeti, ali imaš lahek korak, če je pot lahka.
Morda pa izveš, kakšen je tvoj korak, če je pot tegobna.
Kakšen imaš torej korak? Mar ne želiš vedeti?“
(V. Krmpotić, Sto in osem)

IZZIV DNEVA: Današnji dan je MOJ dan


5 MINUT ZASE

Današnjih pet minut zase bo nekoliko drugačnih. V nadaljevanju želim z vami deliti pesem, ki si jo je Charlie Chaplin napisal ob svojem 70. rojstnem dnevu. V vseh pogledih je vredna branja in premisleka.


Charlie Chaplin: Sebi za 70. rojstni dan

Ko sem se začel resnično imeti rad,
sem spoznal, da sem vedno in ob vsaki priložnosti
na pravem mestu in v pravem času,
in da je vse kar se dogaja pravilno –
od takrat dalje sem lahko miren.
Danes vem, da se to imenuje ZAUPANJE.

Ko sem sem začel resnično imeti rad,
sem lahko spoznal, da so čustvena bolečina in trpljenje
za mene samo opozorila, da živim v nasprotju z lastno resnico.
Danes vem, da se to imenuje BITI VERODOSTOJEN.

Ko sem se začel resnično imeti rad,
sem prenehal hrepeneti za nekim drugim življenjem
in lahko sem videl, da je bilo vse okoli mene poziv za rast.
Danes vem, da se to imenuje ZRELOST.

Ko sem se začel resnično imeti rad,
sem si prenehal krasti prosti čas,
in prenehal sem ustvarjati mogočne projekte za prihodnost.
Danes počnem samo to, kar ustvarja zadovoljstvo in radost,
tisto, kar ljubim in kar ustvarja smeh v mojem srcu,
na moj lasten način in v mojem osebnem ritmu.
Danes vem, da se to imenuje POŠTENOST.

Ko sem se resnično začel imeti rad,
sem se osvobodil vsega, kar ni bilo zdravo zame,
od jedi, ljudi, stvari, situacij
in od vsega, kar me je vedno ponovno povleklo nižje, proč od samega sebe.
Na začetku sem to imenoval „zdravi egoizem“,
a danes vem, da je to LJUBEZEN DO SAMEGA SEBE.

Ko sem se resnično začel imeti rad,
sem prenehal imeti vedno prav,
tako sem bil manj v zmoti.
Danes sem spoznal, da se to imenuje PONIŽNOST.

Ko sem se resnično začel imeti rad,
sem se odrekel življenju v preteklosti,
in skrbem glede prihodnosti.
Sedaj živim samo v tem trenutku, v katerem se vse začenja.
Tako živim danes in to imenujem ZAVEDANJE.

Ko sem se resnično začel imeti rad,
sem spoznal, da lahko od svojih misli zbolim in da sem lahko slaboumen.
Ko pa sem spet našel moči svojega srca,
je razum dobil pomembnega partnerja.
To vez danes imenujem MODROST SRCA.

Ni potrebe, da se še naprej bojimo razprav,
konfliktov in problemov s samim seboj in drugimi,
ker tudi zvezde sem ter tja trčijo med seboj
in nastanejo novi svetovi.
Danes vem: TO JE ŽIVLJENJE.

Premislite o vsebini, nato pa si vzemite nekaj minut časa in napišite vsaj 10 stvari, ki jih imate radi pri sebi. Dejstvo je, da sami sebe mnogokrat premalo cenimo in se premalo pohvalimo, zato je danes odlična priložnost, da sami sebi sporočite stvari, zaradi katerih se boste počutili dobro.

Zdaj pa nasmešek na obraz in novim izzivom naproti. Seznam stvari si lahko shranite in ga tudi dopolnjujete, v vsakem primeru pa ga imejte pri roki za dni, ki so bolj deževni :)

Prijeten dan vam želim,

Nina Barbič



Ni komentarjev:

Objavite komentar